6 Μαΐ 2018

Οδηγίες για μια χαρούμενη ζωή

Δώδεκα αφορμές για να σκεφτείτε πώς θέλετε να ζήσετε τη ζωή σας

Για μια ζωή με αυτοπεποίθηση, εντιμότητα και αξιοπρέπεια· μια ζωή δημιουργική, με σεβασμό προς τον εαυτό σας και τους άλλους. Για μια ζωή χρήσιμη, τη ζωή που σας αξίζει!



1 Όταν κοιτάζω τον εαυτό μου στον καθρέφτη, του λέω πάντα μια καλή κουβέντα και του χαμογελάω. Καλημέρα!

2 Δεν είμαι μόνο ό,τι φαίνεται εξωτερικά. Η εμφάνισή μου είναι μόνο μια πτυχή αυτού που είμαι. Ό,τι σκέφτομαι και νιώθω είναι ακόμη πιο σημαντικό.

* Όταν είμαι μέσα μου καλά, δείχνω καλά κι απέξω.

3 Σέβομαι τον εαυτό μου. Δίνω σημασία στις σκέψεις και στα συναισθήματά μου. Πριν επιλέξω κάτι, αναρωτιέμαι: «είναι καλό για μένα να...;» ή «θα νιώθω καλά αν...;».

* Αφουγκράζομαι όσα αισθάνεται η καρδιά και το σώμα μου. Αναγνωρίζω και σέβομαι τα μηνύματα αυτά και δεν τα υποτιμώ.

4 Φροντίζω τον εαυτό μου και προσέχω την υγεία μου. Δίνω σημασία στα μηνύματα που μου δίνει το σώμα μου. Του προσφέρω ξεκούραση, ύπνο, κίνηση και καλό φαγητό!

* Λέω κατηγορηματικά ΟΧΙ σε ό,τι μπορεί να βλάψει το σώμα μου, να απειλήσει την ασφάλειά μου ή μου ζητούν άλλοι να ακολουθήσω παρά τη θέλησή μου. Εμπιστεύομαι την εσωτερική μου φωνή όταν με προειδοποιεί για κάποιο κίνδυνο.

5 Το μοίρασμα με ανθρώπους που εμπιστεύομαι και αγαπώ κάνει τη χαρά μου μεγαλύτερη και τη λύπη μικρότερη.

* Άλλωστε, μέσα από τη συνεργασία με τους άλλους ακόμη και τα πιο δύσκολα έργα γίνονται ευκολότερα.



6 Όταν νιώθω θλίψη, κάνω κάτι για να νιώσω καλύτερα: Στρέφομαι σε μια δημιουργική απασχόληση, πάω για τρέξιμο, μιλάω με τους γονείς μου, γράφω τις σκέψεις μου, απαριθμώ τις όμορφες στιγμές και καταστάσεις που έχω στη ζωή μου.

7 Η δημιουργικότητα φέρνει χαρά και ομορφιά στη ζωή μου. Γίνομαι δημιουργικός όταν ζωγραφίζω, χορεύω, κατασκευάζω, παίζω μουσική ή ασχολούμαι με κάποια μορφή τέχνης.

* Όταν σχεδιάζω να κάνω κάτι που φαίνεται μεγάλο και δύσκολο, το σπάω σε μικρότερα κομμάτια που μου είναι πιο εύκολο να ολοκληρώσω.

8 Είμαι υπεύθυνος και επιμελής με ό,τι αναλαμβάνω. Διαβάζω τα μαθήματά μου και κάνω τις εργασίες μου πρώτα για μένα και όχι για να αποσπάσω το «μπράβο» από δασκάλους και γονείς.

* Κάθε μέρα μαθαίνω κάτι καινούργιο. Η μάθηση μου ανοίγει καινούργιους δρόμους και πλουτίζει κάθε στιγμή τη ζωή μου.

* Τα λάθη επιτρέπονται. Όλοι κάνουν λάθη. Αντί να θυμώνω με τον εαυτό μου, δοκιμάζω ξανά. Δεν εγκαταλείπω την προσπάθεια όταν συναντώ τις πρώτες δυσκολίες.

9 Στο παιχνίδι ακολουθώ τους κανόνες και παίζω έντιμα. Αποδέχομαι την ήττα και χαίρομαι με τη νίκη. Γνωρίζω, άλλωστε, πως και τα δύο αποτελέσματα είναι φυσιολογικά.



1
0 Λέω την αλήθεια. Το ψέμα φέρνει κι άλλο ψέμα και κάνει τη ζωή μου δύσκολη. Δεν το χρειάζομαι.

1
1 Συμπεριφέρομαι στους άλλους με τον τρόπο που θα ήθελα να μου συμπεριφέρονται. Αν θέλω οι άνθρωποι να είναι ευγενικοί μαζί μου, μαθαίνω να είμαι ευγενικός. Αν μου αρέσει να με ενθαρρύνουν, μαθαίνω να ενθαρρύνω κι εγώ.

* Το κουτσομπολιό είναι ανόητο και ανώφελο. Όταν κάποιος δεν είναι μπροστά, θα πω γι’ αυτόν μόνο κάτι καλό.

1
2 Αποδέχομαι τα παιδιά που είναι διαφορετικά από μένα. Μπορώ να μάθω πολλά από αυτά. Μπορώ να έχω φίλους που είναι διαφορετικοί από μένα και μας ενώνουν τα κοινά μας ενδιαφέροντα.

* Γελάω με τις γκάφες και τις αστείες καταστάσεις, χωρίς ποτέ να γελάω εις βάρος κάποιου παιδιού. Η αξιοπρέπεια (η δική μου, των άλλων) είναι πάνω απ’ όλα!



Εγώ κι ο κόσμος
ΠΗΓΗ: Newagemama.com (18.10.2012)
ΕΙΚΟΝΕΣ: newagemama.com, gr.pinterest.com, medium.com, fineartamerica.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα