Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2014

Τα δικά μας γράμματα

Οι συνεργάτες μας εμπνέονται από
τα γράμματα και δημιουργούν


Πατήστε στους πράσινους υπερσυνδέσμους και δείτε τις αναρτήσεις τους:

Η αλφαβήτα μου (Χιονάτη)
Η αλφαβήτα μου (Πάτρικ)
Οι γραμματοφατσούλες μου (Ωραία Κοιμωμένη)
Οι δικές μου γραμματοφατσούλες (Τριανταφυλλένια)
Τα άλφα και η θάλασσά μου (Σταχτοπούτα)
Το ανθισμένο μι (Τριανταφυλλένια)
Το δικό μου Εε (Χιονάτη)
Το λουλούδι μου και το ταυ μου (Χιονάτη)

ΕΙΚΟΝΑ: www.123rf.com

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: για τα πρωτάκια, Γλώσσα


2 σχόλια:

maranda είπε...

Καλή αρχή στους νέους συνεργάτες! Τα γράμματά τους είναι υπέροχα!
Βέβαια, μ' όποιον daskalo καθίσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις... ; ))

δάσκαλος98 είπε...

Το έπιασα το υπονοούμενο! Χε χε!
Ευχαριστούμε πολύ, maranda! :))

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.