15 Δεκ 2013

Το πάρκο μας (2)

Το ΠΟΔήΛΑΤΟ αγαπά την επικοινωνία. Τα σχόλια που αφήνουμε κατά καιρούς αφορούν τις αναρτήσεις και μόνον αυτές. Για οτιδήποτε άσχετο μπορείτε να γράφετε εδώ.

Το πάρκο μας είναι ο χώρος όπου σταθμεύουν οι ΠΟΔηΛΑΤΕΣ, για να ξεκουραστούν από την καθημερινότητα, να επικοινωνήσουν, να ανακοινώσουν ό,τι επιθυμούν...



Γράφουμε ελεύθερα, ωστόσο ακολουθούμε τους δύο βασικούς κανόνες κάθε συζήτησης στο διαδίκτυο:

1. Είμαστε ευγενικοί

Δε βρίζουμε ή κοροϊδεύουμε, αποφεύγουμε τα συνεχόμενα κεφαλαία (σημαίνουν ότι φωνάζουμε και είναι πολύ ενοχλητικά) και προσέχουμε τα αστεία μας: ο άλλος δε μας βλέπει και μπορεί να στενοχωρηθεί ή να μας παρεξηγήσει. Εάν θέλουμε να δείχνουμε πώς νιώθουμε, μπορούμε να χρησιμοποιούμε τα emoticon.

2. Δεν αποκαλύπτουμε προσωπικές πληροφορίες για μας και για τους άλλους

Τέτοιες πληροφορίες είναι το πραγματικό μας ονοματεπώνυμο, η διεύθυνση και το τηλέφωνό μας, η ηλεκτρονική μας διεύθυνση (e-⁠mail), το πού θα είμαστε την τάδε ώρα κλπ. Όπως έχουμε πει, είναι σαν να βγαίνουμε στο μπαλκόνι ή στην πλατεία και να τα φωνάζουμε δυνατά!

Πριν ξεκινήσετε, καλό είναι να έχετε υπόψη τις αναρτήσεις που βρίσκονται εδώ, στην ενότητα «Ασφαλής πλοήγηση».

Έτοιμοι;

Φύγαμε!


ΔιαδίκτυοΠΟΔήΛΑΤΟΣχολική ζωή
ΕΙΚΟΝΑ: attiko-prasino.gr

107 σχόλια:

Agi Star είπε...

ΝΑΙΙΙ! Θα κάνω ποδαρικό στο καινούριο, ανανεωμένο, υπέροχο, καταπράσινο πάρκο μας!
Ελπίζω να περάσατε όλοι καλά το τριήμερο! Καλή Καθαρά Δευτέρα!<3<3

δάσκαλος98 είπε...

Καλώς την! :D

Γκρέτα Αστεράκη είπε...

Γεια σας Κύριε!!!
Τι κάνετε; Τώρα που έκλεισαν και τα σχολεία έχουμε και εμείς όλοι την ευκαιρία επιτέλους να ξεκουραστούμε και εκεί που δεν το περιμέναμε φτάσαμε στην Μεγάλη εβδομάδα περιμένοντας για το Πάσχα!!! Ωστόσο είναι λίγο νωρίς να ευχηθώ ακόμη άρα θα σας ξαναγράψω!!! Έχετε και χαιρετίσματα από τους γονείς μου και τον αδερφό μου!!!

δάσκαλος98 είπε...

Γεια σου, αστέρι μου! Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα! Πολλές ευχές και στην οικογένειά σου! :D

Γκρέτα Αστεράκη είπε...

Γεια σας Κύριε!!!
Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!

δάσκαλος98 είπε...

Χριστός Ανέστη, καρδούλα μου! :))

Γκρέτα Αστεράκη είπε...

Γεια σας Κύριε!!! Τι κάνετε; Ελπίζω να περνάτε καλά τώρα το Καλοκαίρι!!! Εμείς σχετικά αργήσαμε να τελειώσουμε το σχολείο και το Καλοκαίρι μας αρχίσε πριν περίπου μια εβδομάδα!!! Γεια σας αλλά όχι για πολύ γιατί σύντομα θα ξαναγράψω!!! :)

δάσκαλος98 είπε...

Καλές διακοπές λοιπόν! Κι εγώ ξεκούραστα περνάω, με βολτούλες και φίλους που είχα να δω καιρό. Η χρονιά ήταν δύσκολη και φορτίζω τις μπαταρίες μου...
Χαιρετίσματα στους δικούς σου και... τα ξαναλέμε! :D

Γκρέτα Αστεράκη είπε...

Γεια σας Κύριε!!! Τι κάνετε;

δάσκαλος98 είπε...

Γεια σου, αστέρι μου! Καλά είμαι. Φέτος δουλεύω για πρώτη φορά στο ολοήμερο (έχει τα καλά του, έχει και τα άσχημά του). Εσύ είσαι καλά; Σε πεθύμησα, σας πεθύμησα! :D

Γκρέτα Αστεράκη είπε...

Μια χαρά είμαι!!! Χαίρομαι που είστε καλά και εμείς σας έχουμε πεθυμήσει!!! Καλά να περνάτε :)

Πέτρος Σαμούχος είπε...

Καλημέρα! Φέτος σας παρακολουθώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, μια και έχω Έκτη! Μια παρατήρηση. Όποτε μπαίνω στο ιστολόγιο, ανοίγει και μια δεύτερη καρτέλα με παραπομπή σε ιστοσελίδα στοιχήματος!!!

δάσκαλος98 είπε...

Γεια σου, Πέτρο! Φέτος είμαστε λίγο "παράλληλοι": είμαι στο ολοήμερο και κάνω σε μια έκτη Φυσική, Γεωγραφία και Αγωγή. Σε παρακολουθώ κι εγώ, άλλωστε τόσα χρόνια είσαι... θεσμός! ;))
Όσο για τη διαφήμιση, βγαίνει και στο μεγαλίστικο ιστολόγιο που έχω. Φαίνεται έχει συνδεθεί με τον λογαριασμό μου. Έχω παραπονεθεί στην Google αλλά δεν πήρα απάντηση. Αν γνωρίζεις πώς μπορώ να τη διώξω (ή κάποιος άλλος αναγνώστης), θα εκτιμούσα τη βοήθεια...
ΥΓ. Σε εμένα παρουσιάζονται συνήθως τσάντες και γυναικεία αξεσουάρ!
Γιώργος

Dan Stra είπε...

Γεια σας κ.Γιώργο,
Ελπίζω να είστε καλά, να ξέρετε οτι λείπετε σε ολους! :)

δάσκαλος98 είπε...

(Dan Star εκεί; Ελπίζω πως ναι...)
Αστέρι μου, πόσο χάρηκα! Κι εμένα μου λείπετε! Φαντάζομαι θα είναι δύσκολο να βρεθούμε στις γιορτές, τουλάχιστον να συναντηθούμε τον Ιούνιο -τότε δεν είναι η συνάντηση που έλεγε το αποχαιρετιστήριο DVD;
Εύχομαι να είσαι καλά, χαρούμενη και υγιής. Πολλά χαιρετίσματα στους δικούς σου!
ΥΓ1. Όταν βρεθούμε με το καλό, έχουμε να συγκρίνουμε και παλάμες, θυμάσαι; ;))
ΥΓ2. Μπορείτε να... προθερμανθείτε μέχρι το καλοκαίρι στέλνοντάς μου για ανάρτηση αναμνήσεις από την Αστερούπολη ή από όσα ζήσαμε εκείνα τα δύο υπέροχα χρόνια!

Γκρέτα Αστεράκη είπε...

Καλησπέρα σας πολυαγαπημένε μου Κύριε Γιώργο :)
Μου και μας λείπετε πάρα πολύ :)
Μην ξεχάσετε την συνάντηση μας τον Ιούνιο, θα το θυμίσω εγώ σε όλους γιατί μεγαλύτερη χαρά από το να σας ξανά δούμε δεν θα υπάρξει :)

δάσκαλος98 είπε...

Αγαπημένη μου, Γκρέτα Αστεράκη, το περιμένω πώς και πώς! Κι εμένα μου έχετε λείψει, να μάθω τα νέα σας, να σας καμαρώσω, να γελάσουμε... Ενημέρωσέ με, παρακαλώ, όταν πλησιάσουν οι μέρες, ε;
Στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά! :D

Πέτρος Σαμούχος είπε...

Ευχαριστώ για την παρατήρηση, το διόρθωσα!!!
Με την ευκαιρία,
Χρόνια πολλά, να χαίρεσαι την ονομαστική σου εορτή!

δάσκαλος98 είπε...

Ο ένας με τον άλλο, ε; Τι ωραία! :))
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Να 'σαι καλά!

Agi Star είπε...

Κύριε Γιώργο,
Έχω να γράψω στο πάρκο του πολυαγαπημένου μας ιστολογίου εδώ και κάτι χρόνια (ή μάλλον και χρόνια που δεν είναι εμένα έτσι μου φαίνεται) και στενοχωριέμαι για αυτό. Έχουν αλλάξει πάρα πολλά πράγματα από τότε που αφήσαμε το Δημοτικό, όμως η αγάπη μας για αυτό και τους Δασκάλους μας παραμένει πάντα στην καρδιά μας. Εγώ προσωπικά χάθηκα από το ιστολόγιο και δεν κάνω πια αναρτήσεις, αν και μπορώ να πω πως το παρακολουθώ αρκετά συχνά. Τα μαθήματα, οι υποχρεώσεις, οι νέες φιλίες, τα νέα χόμπυ και ενδιαφέροντα δεν μου επέτρεψαν όλα αυτά τα τρία χρόνια να δώσω στο αγαπημένο μου ΠΟΔήΛΑΤΟ την προσοχή που του άξιζε. Μόλις πριν από λίγα λεπτά τελείωσα να βλέπω το αναμνηστικό βίντεο που είχαμε κάνει στην Έκτη, και δεν μπορούσα να πιστέψω το πόσο πολύ έχουμε αλλάξει όλοι μας. Η συνάντηση μας πλησιάζει, και ανυπομονώ να συναντήσω ξανά την κα Ροζίνα αλλά προπάντων εσάς, καθώς δεν σας έχω δει για να σας πω 'Ο Κύριος Κύριε' εδώ και τρία χρόνια:-( Οι εξετάσεις μας (πρώτο μάθημα Ιστορία, δεύτερο μάθημα Αρχαία:/) ευτυχώς αρχίζουν και τελειώνουν γρήγορα, στα μέσα δηλαδή του Ιουνίου, οπότε θα κλείσουν αισίως μία μέρα πριν την συνάντησή μας! Μακάρι να μπορούσα να σας γράψω και άλλα νέα μου, όμως ένας Όθωνας και μία Μικρασιατική Καταστροφή περιμένουν να διαβαστούν:-( Ελπίζω να πάρετε το μήνυμά μου, θα χαρώ να μου απαντήσετε, και περιμένω με ανυπομονησία να σας ξαναδώ.
Με πολλή αγάπη
Agi Star

δάσκαλος98 είπε...

Αγαπημένη μου Agi Star, καλά κάνεις και «χάθηκες» από το ΠΟΔήΛΑΤΟ! Η ζωή βρίσκεται έξω από την οθόνη και προηγείται σε κάθε περίπτωση! Είναι ευτύχημα που έχουν αλλάξει τόσο πολλά στην καθημερινότητά σου -έτσι πρέπει να γίνεται. Όσα ζήσαμε μαζί έχουν τη θέση τους στην καρδιά μας και στην προσωπική μας ιστορία. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ!
Περιμένω κι εγώ να συναντηθούμε! Τα συναισθήματά μου είναι πολλά και έντονα για όλους σας. Είμαι πάντοτε περήφανος για σένα, εξακολουθώ να σε καμαρώνω. Διακρίνω στο κείμενό σου το λαμπερό αστέρι που θυμάμαι και βλέπω ότι εξελίσσεσαι σε έναν υπέροχο άνθρωπο, όπως ακριβώς σε φανταζόμουν στο μέλλον!
Εύχομαι να είσαι καλά, πολύ καλά! Δώσε, παρακαλώ, τα χαιρετίσματα αλλά και την εκτίμησή μου στους δικούς σου.
Πολλή αγάπη κι από μένα,
κ. Γιώργος

Agi Star είπε...

Ευχαριστώ πολυ κύριε Γιώργο. Θα δώσω στους γονείς μου τα χαιρετίσματα σας! Θα σας δω στην συνάντησή μας!
Με πολλή αγάπη
Agi Star <3
(Ο κύριος κύριε!, χιχχι πάλι χάσατε!)

δάσκαλος98 είπε...

Γκρρρρ! Χα χα χα! :p

george21 είπε...

Καλησπέρα κ.Γιώργο,

Πέρασαν χρόνια από τότε που σας είχαμε μαζί μας κάθε μέρα στην τάξη και μας έχετε λείψει σε όλους πολύ! Ελπίζω να θυμάστε ακόμη τη συνάντηση που είχαμε κανονίσει. Θα χαρούμε πολύ να σας δούμε και να σας πούμε τα νέα μας! Εαν δεν θυμάστε ημερομηνία και ώρα πείτε μου για να σας ενημερώσω μέσω e-mail

Υ.Γ. Μην δοκιμάσετε να μου στείλετε μήνυμα στο παλιό e-mail μου (εάν το έχετε ακόμη), δεν το χρησιμοποιώ πλέον!

δάσκαλος98 είπε...

Αστέρι μου! Φυσικά και θα έρθω! Μου λείψατε κι εμένα πολύ! Πώς πέρασαν τα χρόνια... Την ημερομηνία και την ώρα τα έμαθα από την Γκρέτα Αστεράκη, ευχαριστώ.

ΥΓ. ΟΚ με το μέιλ σου, θα το σβήσω.

δάσκαλος98 είπε...

@Γκρέτα Αστεράκη: Ευχαριστώ για το σχόλιο με τις πληροφορίες για τη συνάντησή μας. Δεν το δημοσιεύω για τους γνωστούς λόγους. Εννοείται πως θα έρθω! Το περιμένω πώς και πώς! :))

Γκρέτα Αστεράκη είπε...

Αχ τι ωραία, να θυμηθούμε και λίγο τα παλιά :-D

Γκρέτα Αστεράκη είπε...

Έφτασε η μεγάλη μέρα :-D

δάσκαλος98 είπε...

Ω, ναι! Επιτέλους! :-D

Γκρέτα Αστεράκη είπε...

Καλησπέρα Κ. Γιώργο :)
Τι κάνετε;

δάσκαλος98 είπε...

Καλησπέρα, αστέρι μου! Καλά είμαι, αν κι έχω πάθει λίγη... πασχαλίτιδα! Φαντάζομαι κι εσύ, ε; Πώς πάει το σχολείο; Οι παρέες; Πολλά χαιρετίσματα στα άλλα παιδιά και στους δικούς σου. Χάρηκα πάρα πολύ με το μήνυμά σου! :D

Γκρέτα Αστεράκη είπε...

Εεε και εγώ αφού σε λίγο θα έχουμ διαβάσματα :-) Το σχολείο πάει πολύ καλά από την άλλη όμως οι παρέες έχουν αλλάξει τελείως αφού έχουμε αλλάξει και σχολεία πολλοί από εμάς αλλά εσάς δεν σας ξεχνάω :-D
Ευχαριστούν πολύ και έχετε και εσείς πολλά χαιρετίσματα από τον αδερφό μου και τους γονείς μου και σε όσα παιδιά είναι θα τους δώσω τα χαιρετίσματα :-D

δάσκαλος98 είπε...

Να 'σαι καλά, καρδούλα μου! Καλή επιτυχία με τις εξετάσεις, αν και δε σε φοβάμαι! ;))

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

Συγχαρητήρια για το ιστολόγιό σας και για την ευαισθησία και την αισθητική με την οποία αντιμετωπίζετε τα διάφορα θέματα αλλά και τα παιδιά. Σας γράφω και ως εκπαιδευτικός αλλά και ως μαμά. Καλή συνέχεια στην όμορφη προσπάθειά σας και καλή σχολική χρονιά!
Μαρία Χατζηπαναγιώτου Νηπιαγωγός Πυθαγορείου

δάσκαλος98 είπε...

Ευχαριστώ πολύ! Με συγκινήσατε. Καλή χρονιά κι από μένα! :D

Γκρέτα Αστεράκη είπε...

Καλησπέρα αγαπημένε Κ. Γιώργο :)
Τι κάνετε;

δάσκαλος98 είπε...

Γεια σου, αστέρι μου! Πολύ χαίρομαι κάθε φορά που περνάς από το πάρκο μας! :D
Είμαι καλά, φέτος βρίσκομαι δεύτερη φορά σε Ολοήμερο, αλλά έχω την τύχη να πλαισιώνομαι από εξαιρετικούς συναδέλφους και να συναντώ απίθανα παιδιά!
Εσύ; Καλά; Το σχολείο, τα ενδιαφέροντά σου, οι δικοί σου; Πολλά χαιρετίσματα!
Καλή ξεκούραση αυτές τις μέρες, να είσαι πάντα γερή και χαμογελαστή!
Με πολλή πολλή αγάπη :))

Γκρέτα Αστεράκη είπε...

Δεν σας ξεχνάω και οπότε μπορώ σας γράφω :)
Χαίρομαι πολύ για εσάς και είστε πραγματικά πολύ τυχερός και σας εύχομαι πάντα να είναι δίπλα σας τέτοιοι άνθρωποι :)
Όλα μια χαρά και το σχολείο και γενικά πολύ διάβασμα τώρα αλλά τα καταφέρνουμε :)
Όλοι καλά είναι και βέβαια θα τους δώσω και έχετε και εσείς πολλά χαιρετίσματα από όλους :)
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ και εύχομαι και εσείς να ξεκουραστείτε το τριήμερο :-)

δάσκαλος98 είπε...

:D

κοριτσάκι98 είπε...

Καλήμερα κύριε τι κάνετε σας εύχομαι να είστε καλά και να έχετε ένα καλό Πάσχα!

δάσκαλος98 είπε...

Γεια σου, αστέρι μου! Χάρηκα που πέρασες. Πολλές ευχές κι από μένα, πολλά χαιρετίσματα στους δικούς σου! Καλό Πάσχα! :))

κοριτσάκι98 είπε...

Ευχαρίστως δάσκαλε98 και Χριστός Ανέστη.

δάσκαλος98 είπε...

:D

Jamson2603 είπε...

Καλησπέρα, δάσκαλε. Χρόνια Πολλά & Χριστός Ανέστη.

δάσκαλος98 είπε...

Καλώς τον! Χρόνια Πολλά κι από μένα! :))
Χαιρετίσματα στους δικούς σου!

κοριτσάκι 98 είπε...

Κύριε σκέφτομαι να αλλάξω το ψευδώνυμό μου να το κάνω Κρητικοπούλα 98.

κρητικοπούλα 98 είπε...

Γειά σας κύριε, τι κάνετε καλά νομίζω.

κοριτσακι 98 είπε...

Για σας κύριε.

δάσκαλος98 είπε...

Γεια σου, αστέρι μου! Μάλλον υπήρχε κάποιο πρόβλημα και δεν έρχονταν τα σχόλια στο μέιλ μου. Ελπίζω να είσαι πολύ πολύ καλά και να πέρασες αξέχαστα!
Πολλά χαιρετίσματα στη μαμά σου! :))

κοριτσάκι98 είπε...

Καλησπέρα δάσκαλε98.

δάσκαλος98 είπε...

Καλησπέρα, αστέρι μου! Είσαι καλά; Σας έχω πεθυμήσει όλους. Άντε, να τα πούμε σε κάνα μήνα! Ή στις γιορτές! :D

κοριτσάκι98 είπε...

Ξανά ήρθα στο ποδήλατο τι κάνετε δάσκαλε ελπίζω καλά.

δάσκαλος98 είπε...

Ήμουν καλά, έγινα καλύτερα που σε βρήκα εδώ! Αστέρι μου! Χαιρετίσματα στη μαμά, στην κυρία και σε όλα τα παιδιά μας. Άντε, να συναντηθούμε: έχουμε τόσα να πούμε! :))

Γκρέτα Αστεράκη είπε...

Γεια σας κύριε Γιώργο! Τι κάνετε; Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές να εχετέ από εμένα και τη Μαρίνα :)

δάσκαλος98 είπε...

Γεια σας, κορίτσια! Τι όμορφη έκπληξη! Πολλές ευχές και από μένα για υγεία, χαμόγελα και πολύ πολύ κέφι! Πολλά χαιρετίσματα στους δικούς σας και σε όσα από τα παιδιά βλέπετε! :D

κοριτσάκι98 είπε...

Καλημέρα δάσκαλε98 τι κάνετε.

δάσκαλος98 είπε...

Γεια σου, καρδούλα μου! Καλά είμαι, εσύ; Πόσο σας έχω πεθυμήσει όλους! Αφού δεν μπορώ να περάσω τις καθημερινές λόγω Ολοήμερου, ας βρεθούμε κάποιο Σαββατοκύριακο. Σκέφτομαι σε κάποια αποκριάτικη εκδήλωση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Συνεννοηθείτε και ειδοποιήστε με! :))

κορτσακι98 είπε...

Γεια σας δάσκαλε98 , τι κάνετε? Καιρό έχουμε να τα πούμε.

δάσκαλος98 είπε...

Πολύ καιρό! :(
Ελπίζω να είσαι καλά και πάντα χαμογελαστή! Του χρόνου δε θα είμαι στο Ολοήμερο, οπότε θα έχουμε παρόμοιο πρόγραμμα και θα είναι ευκολότερο να βρισκόμαστε! Σου εύχομαι καλές διακοπές και πολλά χαιρετίσματα στους δικούς σου και σε όσα από τα παιδιά μας βλέπεις. Αστέρι μου! :D

κοριτσακι98 είπε...

Τέλεια! Θα τα ξαναπούμε, μέχρι τότε καλό Καλοκαίρι.

δάσκαλος98 είπε...

Και καλές βουτιές! ;D

κοριτσακι98 είπε...

Δάσκαλε είμαι πολύ χαρούμενη αύριο θα πάω σε ένα waterpark!

δάσκαλος98 είπε...

Τι καλά! Να περάσεις υπέροχα! Αστέρι μου! :))

κοριτσακι98 είπε...

Καλησπέρα δάσκαλε98 τι κάνετε; Καιρό έχουμε να τα πούμε.

δάσκαλος98 είπε...

Ναι, πολύ καιρό. Νομίζω όμως ότι θα τα πούμε πολύ σύντομα από κοντά! :))

beuti19 είπε...

Ωραίο το πάρκο μας.Και ενημερωτικό.

Νεφ.2008 και April 12 είπε...

Συμφωνώ.}-]

μαθητής11 είπε...

Εχουμε και δικο μας παρκο τωρα πια.

Νεφ.2008 είπε...

Καλό μεσημέρι κύριε.

April 12 είπε...

Καλό μεσημέρι κύριε !!!

δάσκαλος98 είπε...

Καλό απόγευμα, αστέρια μου!

Nεφ.2008 είπε...

Κύριε το πληκτρολόγησα. Πώσ θα βγαίνει όμωσ ο διαιτητήσ??σασ το έχω ξαναστείλει το μύνημα αυτό κύριε??

δάσκαλος98 είπε...

Όχι, τώρα το έλαβα.
Δεν ξέρω, κι εμένα αυτή είναι η απορία μου. Φέρ' το και θα το σκεφτούν περισσότερο...

Νεφ.2008 είπε...

Συγγνώμη για τα σς

Νεφ.2008 είπε...

Ο.Κ θα το φωτοτυπήσω τώρα.

δάσκαλος98 είπε...

Μην το συζητάς: Σσσς!

Νεφ.2008 είπε...

;-)

μαθητής11 είπε...

Επιτέλους θα έχουμε και τους κανόνες για το ποδόσφαιρο.

April 12 είπε...

Καλό μήνα !💚

δάσκαλος98 είπε...

Καλό μήνα! 🙂🙂🙂

dublegod είπε...

Κύριε πιος είναι ο ανώνυμος;

δάσκαλος98 είπε...

Δεν ξέρω, φαντάζομαι κάποιο παιδί που από τη χαρά του με το κλείσιμο των σχολείων το... παράκανε!
😉👍

double god είπε...

Πο! Έγραψα λάθος το όνομα

δάσκαλος98 είπε...

Συμβαίνουν αυτά! 😉

μαθητής11 είπε...

Συμβαίνουν συχνά

Νεφ.2008 είπε...

Κύριε κάτι πάει λαθος με το πληκτρολόγιό μου και όταν πάω να το κάνω προεπισκόπιση αυτό μου γράφει δημοσίευση... και μετά βγαίνει στην οθόνη κάτι... Μετά μου λέει να γράψω το email μου...

δάσκαλος98 είπε...

Δεν ξέρω... Πάντως το σχόλιό σου ήρθε κανονικά. :))

Νεφ.2008 είπε...

Όταν δεν πατώ προεπισκ.ναι μάλλον έρχεται κανονικά.

δάσκαλος98 είπε...

Έστω... Να περνάς όμορφα!
Μπες στο e-me να αποδεχτείς την πρόσκλησή μου! Προσπαθούμε να μαζευτούμε.

wolf23 είπε...

Καλό καλοκαίρι σε όλους!!!😎😀🍉🍍🍒🥥🥝🍸🍹

δάσκαλος98 είπε...

Τέλεια η συλλογή με τις εικονίτσες!
Καλό καλοκαίρι! 🌟🌟⭐🌟🌟

wolf23 είπε...

Καλή χρονιά και καλό κουράγιο σε όλους!😄😎

δάσκαλος98 είπε...

😁😁😷😷🥴

double god είπε...

Γειά σας κύριε ελπίζω να θειμάστε το το όνομά μου

δάσκαλος98 είπε...

Δεν ξεχνιέσαι, αστέρι μου! Σε καμαρώνω! 🙂🙂
Καλή αρχή!

Γκρέτα Αστεράκη είπε...

Καλησπέρα σας Κύριε, πώς είστε;

δάσκαλος98 είπε...

Γεια σου, αστέρι μου! Πόσο χαίρομαι που πέρασες! :D
Καλά είμαι, λίγη κούραση με τα πρωτάκια μου, αλλά είμαστε ωραία ομάδα. Εσύ; Πώς τα πας;

Κυριάκος Α είπε...

Καλησπέρα σας δάσκαλε 98 τι κανετε;ειμαι ο Κυριάκος απο το 4ο Μετ που μας είχατε πριν 6 χρόνια ίσως να μην με θυμάστε (πρώην Δ2 )τώρα Γ2 στο γυμνάσιο ! Ήσασταν ο καλύτερος δάσκαλος του δημοτικού ! Σας ευχαριστούμε για αυτά που μας προσφέρατε (Περιμένω απάντηση)

δάσκαλος98 είπε...

Φυσικά και σε θυμάμαι, παλικάρι μου! Όλους σας! Ήσασταν από τα πιο αγαπημένα μου τμήματα.
Με συγκίνησαν τα λόγια σου, να είσαι πάντα καλά! :D
Δώσε πολλά χαιρετίσματα στους δικούς σου και στα άλλα παιδιά! Μόλις πάρουμε μια ανάσα με τον κορονοϊό, κανονίστε να συναντηθούμε. Θα χαρώ πάρα πολύ!
(Έγραψα απάντηση)

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας. Με θυμάστε: Είμαι ο Jameson260309. Έχουμε να τα πούμε σχεδόν 3 χρόνια. Τι κάνετε; Ελπίζω να είστε καλά!

δάσκαλος98 είπε...

Τι ευχάριστη έκπληξη! Φυσικά και σε θυμάμαι, παλικάρι μου! Είμαι πάντα πολύ περήφανος για σένα! :))
Δυστυχώς με την πανδημία δεν γινόταν να περάσω να σας δω. Σας έχω στο μυαλό μου και σας θυμάμαι όλους με πολλή αγάπη. Καλά είμαι, προσπαθώ να είμαι ψύχραιμος και αισιόδοξος...
Πολλά χαιρετίσματα στους δικούς σου και στα άλλα παιδιά. Με την πρώτη ευκαιρία θα περάσω να σας δω!

wolf23 είπε...

Γεια σας κύριε!! Τι κάνετε ελπίζω να είστε καλά. Καλό μήνα!

δάσκαλος98 είπε...

Αστέρι μου! Καλό μήνα! Όλα καλά, υπομονή και χαμόγελα! 🙂🙂🙂

dublegod είπε...

Γεια κυριε τι κανεται εχουμαι να σας δουμαι πολύ καιρο τι θα μπορουσατε να μηλησουμε σε καπιο διαλημα να σηζητήσουμαι για την πρωτη πως μου φάνηκαι

δάσκαλος98 είπε...

Παλικάρι μου! Φυσικά και θα μπορέσω, θέλω πολύ να μάθω τα νέα σου! Για λόγους ασφαλείας επικοινώνησε από την e-me, να το κανονίσουμε! :D

Γκρέτα Αστεράκη είπε...

Καλησπέρα Κύριε τι κάνετε; Έχω να καιρό να περάσω όμως δεν σας ξεχνάω! Φιλάκια πολλά!

δάσκαλος98 είπε...

Καλημέρα, αστέρι μου! Πολύ χάρηκα που πέρασες! Εύχομαι να είσαι/είστε όλοι καλά! :))

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα