Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2011

Ούφο

Από τον gas7

Γεια σας θα σας πω μια ιστορία που δε θα την πιστέψετε. Τα προγούμενα Χρι­στού­γεν­να μου χάριζαν πολλά δώρα ήμουν πολύ χαρούμενος. Όμως μια νύχτα των Χρι­στου­γέν­νων πολύ αργά βγήκα έξω για μια βόλτα και τότε άξαφνα βλέπω στον ου­ρα­νό ένα παράξενο πράγμα πολύ γρήγορο. Τότε κατάλαβα ότι είναι ένα ούφο πάρα πο­λύ μεγάλο τρέχοντας πήγα σπίτι μου από το ούφο βγήκαν έξω δυο εξωγήινοι και με πρό­λα­βαν.


Τότε δεν ήξερα τι να κάνω, φώναζα δυνατά όσο μπορούσα τίποτα οι δυο εξωγήινοι με πήγαν στο ούφο ήταν πολύ σκοτεινά εκεί μέσα. Τότε έτρεξα με όλη μου τη δύ­να­μη και βγήκα έξω μαζί μου βγήκε ένας μικρός εξωγήινος δεν κατάλαβα στην αρχή τί­πο­τα μετά όταν γύρισα το είδα ενθουσιάστηκα, τρόμαξα τι δε μου ερχόταν στο μυα­λό.

Το πήρα σπίτι μου, το πρωί ο μικρός εξωγήινος έκλαιγε γιατί ήθελε στους γονείς του αυ­τά τα Χριστούγεννα δε μου άρεσαν πολύ, στην αρχή δεν πίστευα στους ε­ξω­γή­ι­νους αλ­λά τώρα όπως βλέπετε!

Μια νύχτα άξαφνα ήρθαν χιλιάδες ούφο πυροβόλαγαν, σκότωναν και τι δεν έκαναν. Έ­ψα­χναν το μωρό τους τότε εγώ το πήρα στα χέρια μου και άρχισα να τρέχω α­νέ­βη­κα σε μια εκκλησία και το έδωσα το μωρό τους, τα ούφο έφυγαν, έσωσα την Γη μπο­ρεί­τε να μη με πιστεύετε αλλά αυτό είναι αλήθεια!

ΕΙΚΟΝΑ: livrespensadores.net


3 σχόλια:

δάσκαλος98 είπε...

Ευχαριστώ, gas7! Τώρα μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος! :))

Πρόσεχε όμως τις τελείες! Λείπουν μπόλικες και λαχάνιασα στο διάβασμα της ιστορίας σου!

elpis00 είπε...

Τέλειο,και συμφωνώ με εσάς δάσκαλε98!

δάσκαλος98 είπε...

:D

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.