11 Δεκ 2015

Όπου υπάρχει αγάπη

Αστέρια μου, ευχαριστώ για το υπέροχο τρίμηνο! Η συνεργασία μας ολοκληρώνεται και παίρνει τη θέση της στην καρδιά μας. Είμαι πολύ τυχερός που σας γνώρισα!


Άνοιξ’ την καρδιά σου,
εγώ είμαι εδώ,
στα προβλήματά σου
για να σου σταθώ.

Στη νυχτιά, στο σκοτάδι,
θα ’μαι φως και σημάδι,
θά ’ρθω να σε βρω,
να σου πω μη φοβάσαι,
πια μονάχος δε θα ’σαι:
Σ’ αγαπώ!

Όλοι μαζί εμείς θα φτιάξουμε
έναν κόσμο απ’ αγάπη κι ελπίδα.
Με χρώματα ουράνια θα βάψουμε
τη ζωή μας, ν’ αλλάξει σελίδα!

Χέρια σφιχτά θα ενώσουμε
κι οι καρδιές θα κερδίσουν τη μάχη.
Μ’ ένα φιλί θ’ ανταμώσουμε
μοναχά όπου υπάρχει αγάπη!

Δώσ’ μου τα όνειρά σου,
ξέρω να σου πω
πώς θα τα πετύχεις
μ’ ένα μυστικό.

Φτάνει εσύ να πιστεύεις,
πάντα να γυρεύεις
μέσα στην ψυχή,
της αγάπης το θαύμα
ξεπερνά κάθε τραύμα
και πληγή!

Όλοι μαζί εμείς θα φτιάξουμε...

Χέρια σφιχτά θα ενώσουμε...


ΣΤΙΧΟΙ–ΜΟΥΣΙΚΗ: Στέφανος Βαρελάς
ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Παιδική Χορωδία Σπύρου Λάμπρου
ΔΙΣΚΟΣ: Τρελοβάπορο (2010)

Εγώ κι ο κόσμοςΣχολική ζωήΤραγούδια

4 σχόλια:

Unknown είπε...

:)

δάσκαλος98 είπε...

:))

Unknown είπε...

Να'στε καλά! Καλές γιορτές !
🎄

δάσκαλος98 είπε...

Καλές γιορτές κι από μένα! Με υγεία και χαμόγελα! :))

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα