27 Ιουλ 2015

Η γαϊδουρίτσα


Τη γαϊδουρίτσα μου έχασα
μ’ αλεύρι φορτωμένη.
Τι να ’γινε η καημένη;

Παίρνω τους δρόμους ψάχνοντας
και τα χωριά ρωτώντας,
βαριομοιρολογώντας:

«Τη γαϊδουρίτσα μου έχασα
και ποιος θα μου την εύρει
κι εκείνη και τ’ αλεύρι;

Είναι κοντούλα και κουτσή,
προγκά και σκουντουφλάει,
δαγκώνει και κλοτσάει!

Δεν κλαίω τη γαϊδουρίτσα μου,
τ’ αλεύρι δε με νοιάζει,
άλλος καημός με σφάζει...

Κλαίω το πουλαράκι της
που η δύστυχη θα εγέννα,
χαρά κι αυτής κι εμένα!

Τη γαϊδουρίτσα μου έχασα
κι όποιος θα μου την εύρει
χαλάλι του τ’ αλεύρι!»


ΠΟΙΗΣΗ: Χάρης Σακελλαρίου
ΜΟΥΣΙΚΗ: Γιώργος Αρβανιτάκης
ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Άγνωστος
ΔΙΣΚΟΣ: Παιδική Χορωδία της Ελληνικής Μουσικής Ακαδημίας Κύπρου


Θέματα με ζώαΤραγούδια
ΒΙΝΤΕΟ: podilato98.blogspot.com

3 σχόλια:

Αγαθή Τσουκιά είπε...

Καλημέρα σας!
< Η Γα'ι'δουρίτσα > είναι από το έργο με την Παιδική Χορωδία της Ελληνικής Μουσικής Ακαδημίας Κύπρου. Μουσική - Στίχοι, Γιώργος Αρβανιτάκης. Είναι σε κασέτα και την είχαμε αγοράσει για τα παιδιά μας. Αν την βρω και ακούγεται θα σας την αντιγράψω.

δάσκαλος98 είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! Τις πρόσθεσα στην ανάρτηση! Να είστε καλά! :))

δάσκαλος98 είπε...

Οι στίχοι φαίνεται ότι είναι του Χάρη Σακελλαρίου (πηγή).

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα