26 Ιουν 2015

Ο γάτος

Η προπαίδεια του 9


«Ένα επί εννιά εννιά μας κάνει»
Είμαι ένα γατί, παιδί τζιμάνι!
«Δύο επί εννέα δεκαοχτώ»
Πάω με βήμα πάντα χορευτό!

«Τρία επί εννιά είκοσι εφτά»
Τη ζωή μου ζω κι άλλες εφτά!
«Τέσσερα επί εννιά τριάντα έξι»
Ακούστε τι θα πω κι όποιος αντέξει:

Είμαι ένας γάτος, ωραίος και στιλάτος,
ένας γάτος μάγκας, βαρβάτος και κεφάτος!
Είμαι ένας γάτος πολύ πολύ φευγάτος
κι όλοι λένε «να τος ο πρωτοκλασάτος,
ο μουράτος, μαύρος γάτος!»

«Πέντε επί εννιά σαράντα πέντε»
Με ξέρουν στις ηπείρους —και τις πέντε!
«Έξι επί εννιά πενήντα τέσσερα»
Τη δόξα στην Ελλάδα εγώ την έφερα!

«Εφτά επί εννιά εξήντα τρία»
Ήμουνα στη Σπάρτη και στην Τροία!
«Οχτώ επί εννιά εβδομήντα δύο»
Ήμουν στης Πυθίας το μαντείο!

Είμαι ένας γάτος, ωραίος και στιλάτος...

«Εννέα επί εννιά ογδόντα ένα»
Ήμουν στα Ψαρά το ’21!
«Δέκα επί εννιά ενενήντα κάνει»
Ήμουνα και στης Γραβιάς το Χάνι!

Είμαι ένας γάτος, ωραίος και στιλάτος...


ΣΤΙΧΟΙ: Παυλίνα Παμπούδη
ΜΟΥΣΙΚΗ: Τάσος Ιωαννίδης
ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Τάσος Ιωαννίδης, χορωδία
ΔΙΣΚΟΣ: Χάχανα x Λάχανα (2009)


Θέματα με ζώα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα