26 Σεπ 2012

Παράξενη περιπέτεια

Από τον Anthony12
Μαθητής της έκτης τάξης

Αυτό το καλοκαίρι έζησα μια πολύ παράξενη περιπέτεια. Μία μέρα αποφάσισα να πάω μια βόλτα στο βουνό με το οπληφόρο μου. Όμως στον δρόμο ανακάλυψα μια σπηλιά.



Σκέφτηκα ότι θα ήταν γεμάτη πολύτιμα μέταλλα και λίθους, οπότε αποφάσισα να την εξερευνήσω. Στην αρχή δε βρήκα τίποτα όμως καθώς προχωρούσα, διέκρινα μια μικρή φλέβα χρυσού στο βάθος.



Πριν προλάβω όμως να πλησιάσω μου επιτέθηκαν αρκετά χειρόπτερα και δύο προβοσκιδωτά τα οποία δεν είχα καταλάβει πως ήταν μέσα στη σπηλιά και με αιφνιδίασαν. Τρόμαξα τόσο πολύ που έφυγα απ’ τη σπηλιά άρον άρον.

Συνειδητοποίησα ότι ήταν νύχτα και έτσι φοβήθηκα μήπως μου επιτεθεί κανένα σαρκοφάγο. Τελικά το γρουσούζεψα και με κυνήγησε ένα ώς το σπίτι. Ευτυχώς πρόλαβα να μπω στον στάβλο. Κι έτσι τώρα είμαι σώος και αβλαβής στο σπιτάκι μου.


ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: Anthony12

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα