13 Φεβ 2012

Ανέκδοτα (5)

Από τον george21
Μαθητής της έκτης τάξης

1
Στην τάξη προσεύχεται ο Τοτός την ώρα του μαθήματος και τον ρωτάει η δασκάλα:
— Τοτό γιατί προσεύχεσαι;
— Η μητέρα μου είπε, πριν κοιμηθούμε πρέπει να κάνουμε την προσευχή μας!

2
Γυρίζει ο μικρός από το σπίτι κλαίγοντας:
— Μάμα μάμα, στο σχολειό όλοι με φωνάζουν σαμπουάν :(
— Αχ, έλα βρε Τζόνσον, όχι πια δάκρυα!

3
— Τι θα έχουν οι εξετάσεις φέτος;
— Τι θα έχουν; Τον πατέρα μου και τη μάνα μου... Μικρή διάρκεια, πολλά μαθήματα, σπαστικούς επιτηρητές, πολύ διάβασμα, πολλές ερωτήσεις, από τις σημειώσεις, από το βιβλίο, εύκολα θέματα άμα έχετε διαβάσει, δύσκολα άμα δεν έχετε διαβάσει... Σας κόβω να μην έχετε διαβάσει. Ομορφόπαιδά μου, δεν πειράζει, θα σας βάλω τα SOS για να περάσετε!

4
— Κύριε τι βάζετε στις εξετάσεις;
— Τι βάζω; Τον πατέρα μου και τη μάνα μου βάζω ρε μεγάλε! Γραμματικούπα! Περίληψη, έκθεση, ασκήσεις, μετάφραση... Εύκολα αν έχεις διαβάσει, δύσκολα αν δεν έχεις. Σε κόβω να μην έχεις! Μαθηταρά μου, δεν πειράζει, θα σου βάλω τα SOS, για να περάσεις! Σκονάκια, σημειώσεις, αντιγραφές και για τους μετεξεταστέους εξέταση μπες βγες!
— Φτιάξε μου δυο χαρτιά απ’ όλα...
— Πόπο πόπο, όνειρο ζω μη με ξυπνάτε!

5
Συναντιούνται δύο φίλοι:
— Τι έγινε ρε, καλά;
— Άσε ρε, πέθανε η πεθερά μου.
— Σώπα! Τι είχε;
— Σαχλαμάρες μωρέ, ένα κτήμα στο χωριό.
— Όχι ρε, σε ρωτάω αν είχε κάνα πρόβλημα.
— Ναι μωρέ, δεν ήτανε γραμμένο στο κτηματολόγιο και τρέχουμε.
— Ρε χαζέ, σε ρωτάω από τι πέθανε.
— Προχτές το μεσημέρι μωρέ, δεν είχαμε φαγητό, βγήκε να πάει στο χασάπη να πάρει κάνα κρέας και την πάτησε αυτοκίνητο.
— Όχι ρε την καημένη! Και τι κάνατε;
— Τι να κάνουμε, φάγαμε μακαρόνια!

6
Ο χρόνος έχει 365 μέρες.
  • Αν βγάλουμε τα 52 Σάββατα μας μένουν 313 μέρες.
  • Αν βγάλουμε και τις 52 Κυριακές μας μένουν 261 μέρες.
  • Οι 50 μέρες του καλοκαιριού παραείναι ζεστές για να διαβάσουμε, άρα μένουν μόνο 213.
  • Κοιμόμαστε 8 ώρες τη μέρα, συνεπώς σε ένα χρόνο αυτό σημαίνει 122 μέρες ύπνου. Μας υπολείπονται λοιπόν 91 μέρες.
  • Αν χαζέψουμε μόνο για μία ώρα καθεμιά από αυτές τις μέρες χάνουμε άλλες 15 μέρες και έτσι μένουμε μόνο με 76 ημέρες ελεύθερες.
  • Τρώμε 2 ώρες την ημέρα, δηλαδή 35 ημέρες.
  • Με αυτό τον τρόπο μας μένουν 41 ημέρες ελεύθερες.
  • Αν αφαιρέσουμε όμως τις 35 ημέρες συνολικών διακοπών, θα μας μείνουν μονάχα 6 ημέρες.
  • Κι αν αρρωστήσουμε τις μισές από αυτές μένουν 3 μέρες.
  • Κι αν βγούμε δυο μέρες μας μένει μόνο ΜΙΑ ΜΕΡΑ.

Ε... ποιος διαβάζει στα γενέθλιά του;! LOL


7 σχόλια:

δάσκαλος98 είπε...

2: Α χα χα χα! Πολύ καλό!
6: Καλά, αν νομίζετε ότι θα έχετε γενέθλια ΟΛΟΙ στο διαγώνισμα της Ιστορίας, είστε γελασμένοι! ;p

george pntlks είπε...

Ατυχία... Κοίταξα το ημερολόγιο και είναι σίγουρο τώρα ότι δεν θα έχω ;(

δάσκαλος98 είπε...

Χε χε! Ευχαριστώ για τα 3 και 4! :))

Connie11 είπε...

Το 1, το 3 και το 4 άπαιχτα:)

george pntlks είπε...

@δασκάλος98 Παρακαλώ... έτσι και αλλιώς τα θέλατε πολύ :Ρ

@Connie11 Όντως είναι άπαιχτα!

blue blue είπε...

το 6 μου άρεσε και για να λέμε την αλήθεια το 3 και το 4 δεν τα κατάλαβα

δάσκαλος98 είπε...

Τα 3 και 4 είναι παραλλαγές της περσινής διαφήμισης με τον "ομορφάντρα". Τα δημοσίευσε εδώ ο george21, γιατί μου άρεσαν όταν τα είχε πει στην τάξη. :))

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα