24 Νοε 2011

Τα γενέθλια του Μήτσου

Από την tzina45
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Αγαπητέ νονέ,

Με λένε Μήτσο, δεν ξέρω αν με θυμάσαι γιατί έχεις βαφτίσει πολλούς σαν εμένα. Το καλύτερο δώρο που θα μπορούσες να μου αγοράσεις για τα γενέθλιά μου είναι: η μπροστινή πλευρά του σώματός μου, μισό κεφάλι, πόδια και χέρια.

Ρούχα δε σου λέω να μου αγοράσεις διότι για αυτό φροντίσανε τα παιδιά του ΣΤ1, τα φιλαράκια μου, όπως και για καπέλο.









Στη Φυσική τούς είμαι αρκετά χρήσιμος. Δεν ξέρεις πόσο θα ήθελα να βρισκόμουν στη θέση τους.




4 σχόλια:

Myrto Star είπε...

Κούκλος ο Μήτσοςςςς!!! :)

george pntlks είπε...

Του πάνε τα ροζ... :P

Anastazzzia είπε...

Αχαχαχαχαχα! Μπράβο παιδιά!

δάσκαλος98 είπε...

Όταν είσαι κούκλος, όλα τα χρώματα σου πάνε!... ;))

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα