17 Ιουν 2015

Τα εκτάκια μας: τρία χρόνια μετά...

Αχ, αστέρια μου! Τότε σας αποχαιρετούσα με πολλή συγκίνηση. Χθες συναντηθήκαμε έξω από το παλιό μας σχολείο, μόλις είχατε τελειώσει το Γυμνάσιο...



Πόσο όμορφα μεγαλώσατε! Σας καμάρωνα συνέχεια, τα συναισθήματά μου τόσο έντονα. Απόλαυσα την ευγένεια, το χιούμορ, το δέσιμό σας. Μα και μεταξύ μας, τι όμορφο: Σαν να μην πέρασε μια μέρα! Οι κώδικες επικοινωνίας που είχαμε βγήκαν αβίαστα στην επιφάνεια. Είμαι απίστευτα τυχερός που σας γνώρισα, μεγάλη και η τιμή που με καλέσατε...



Σας αγαπάω πάρα πολύ. Θα συναντηθούμε επισήμως σε τρία χρόνια, όμως είμαι στη διάθεσή σας και νωρίτερα. Χριστούγεννα, Πάσχα, καλοκαίρι· οργανωθείτε και ειδοποιήστε. Να τα πούμε για περισσότερο χρόνο —δε μου έφτασε το χθεσινό!

Καλό καλοκαίρι και πολλά χαιρετίσματα στους γονείς σας. Δε γίνατε τυχαία τέτοια υπέροχα παιδιά! ;))



Σχολική ζωή
ΕΙΚΟΝΕΣ: wonderfulengineering.com, puredentalsolutions.co.uk, hibiscuscoastseconds.co.za

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα