Τρίτη, 29 Ιανουαρίου 2013

Αν ένα παιδί…
(η δική μας διασκευή)

Με πολλή υπερηφάνεια εμείς, οι μεγάλοι του σχολείου, σας παρουσιάζουμε το δικό μας «Αν...».
● Διαβάσαμε το ποίημα του Ronald Russel, προβληματιστήκαμε, εμπνευστήκαμε και φτιά­ξα­με στις ομάδες μας παρόμοιους στίχους.
● Ενώσαμε τις εργασίες μας, ελέγξαμε το λεξιλόγιο, διορθώσαμε τη σύνταξη και τη σει­ρά των προτάσεων, πήρε φωτιά το μυαλό μας και πονοκεφαλιάσαμε, αλλά τα κα­τα­φέ­ρα­με!


Ένα παιδί μπορεί να νιώθει πολύ άσχημα εσωτερικά αλλά εμείς να το βλέπουμε μια χα­ρά εξωτερικά. Διαβάστε παρακάτω, για να δείτε πώς μπορεί να αισθάνεται...

 1  Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κοροϊδία, μαθαίνει να ντρέπεται και να ζει στη μοναξιά.

 2  Αν ένα παιδί μαθαίνει να είναι ντροπαλό, δεν μπορεί να βρει τα δικαιώματά του.

 3  Αν ένα παιδί δεν είναι καλό στα μαθήματα ή έχει μαθησιακές δυσκολίες και οι άλ­λοι το κοροϊδεύουν, μαθαίνει να ντρέπεται για τα λάθη του και να μην προσπαθεί.

 4  Αν ένα παιδί ζει μες στην πολυτέλεια, μαθαίνει να μην εκτιμά τίποτα στη ζωή.

 5  Αν ένα παιδί κάνει ό,τι θέλει και έχει τα πάντα, μαθαίνει να είναι κακομαθημένο.


 6  Αν ένα παιδί ζει μέσα στη φτώχεια, μαθαίνει να τα βγάζει πέρα στις δύσκολες στιγ­μές της ζωής.

 7  Αν ένα παιδί ζει μέσα στη λύπη, μαθαίνει να μην αναγνωρίζει τα θετικά της ζωής.

 8  Αν ένα παιδί ζει μέσα στην υπερπροστασία, μαθαίνει να μην τα βγάζει πέρα μόνο του.

 9  Αν ένα παιδί το πιέζουν να μαθαίνει τα μαθήματα παπαγαλία, μαθαίνει να μην έ­χει τον δικό του τρόπο σκέψης.

 10  Αν ένα παιδί στο σπίτι οι γονείς του το μαλώνουν, μαθαίνει να τους φοβάται.

 11  Αν ένα παιδί οι γονείς του το χτυπούν, τότε μαθαίνει να φοβάται και να ζει μέσα στον φόβο, μαθαίνει να μην είναι κοινωνικό. Όμως αν ένα παιδί στο σπίτι οι γονείς του το σέ­βονται, μαθαίνει να είναι ευγενικό.

 12  Αν ένα παιδί το διώχνουν από παντού, μαθαίνει να είναι μόνο του.

 13  Αν ένα παιδί είναι υπομονετικό, μαθαίνει να περιμένει.

 14  Αν ένα παιδί ζει μες στην αγάπη, μαθαίνει να αγαπάει και να ανταποδίδει.


 15  Αν ένα παιδί δεν έχει φίλους, γίνεται μοναχικό.

 16  Αν ενός παιδιού τού «κολλάνε» παρατσούκλια, μαθαίνει να τα πιστεύει και να ντρέ­­πε­ται για τον εαυτό του.

 17  Αν ένα παιδί δεν παίζει, δε μαθαίνει να ζει.

 18  Αν ένα παιδί ζει μέσα στην εμπιστοσύνη, μαθαίνει να είναι υπεύθυνο.

 19  Αν ένα παιδί τσακώνεται συνέχεια, μαθαίνει να βαράει και να είναι επιθετικό.

 20  Αν ένα παιδί έχει κακούς φίλους, επηρεάζεται και το ίδιο.

 21  Αν ένα παιδί είναι διαφορετικό από τα άλλα, μπορεί να νιώσει απομονωμένο. Τό­τε είναι στο χέρι μας να το σεβόμαστε, να το νοιαζόμαστε και, αν χρειαστεί, να το στη­ρί­­ξου­με!


ΕΙΚΟΝΕΣ: stoforos.blogspot.com, women.gr.
msn.com + elita.com.cy, www.hazteoir.org


1 σχόλιο:

Anthony12 είπε...

Θα συμφωνήσω με όλες τις παραπάνω προτάσεις.

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.