Τρίτη, 9 Οκτωβρίου 2012

Πωλείται διαμέρισμα 94 τ.μ.

Από τη Despina01

ΠΩΛΕΙΤΑΙ διαμέρισμα που έχω κληρονομήσει από τη γιαγιά μου που το κληρονόμησε α­πό τη μαμά της. Είναι 94 τ.μ. με τρεις κρεβατοκάμαρες που έχουν ξύλινες ντου­λά­πες και μια τηλεόραση. Η τηλεόραση μου πήρε 580 $ και η ντουλάπα 480 $. Έχει μπά­νιο με πλα­κάκια και βρύσες. Οι βρύσες είναι καινούριες. Προχθές τις πήρα ώρα 12 και 15. Γιατί αν θέλετε να ξέρετε κρατώ και ημερολόγιο. Να π.χ. πότε είχε γε­νέ­θλια ο θείος μου. Είναι πολύ γέρος και πολύ τσιγκούνης.

Στην πολυκατοικία μένουν πολλές οικογένειες με παιδιά ή χωρίς. Όμως κάθε πρωί βλέ­πε­τε το μπάνιο της κ. Τασίας. Από πάνω μένει ένας γέρος και πολύ παράξενος. Μό­λις βγεις θα δεις ένα δάσος. Αν μπεις εκεί μέσα θα δεις παιδάκια να παίζουν. Λίγα χι­λιό­με­τρα είναι ο ζωολογικός κήπος. Κάτι τετράγωνα πιο πέρα είναι ένα σούπερ μάρ­κετ.

Η τιμή είναι 99.000 $. Για πληροφορίες καλέστε στο 00 666066. Αν δε με βρείτε ζη­τή­στε τη θεία μου τη Μαρίκα. Α, καλά η θεία η Μαρίκα είναι μια πολύ καλή κυρία και εί­ναι συνέχεια...



3 σχόλια:

Nasia28 είπε...

Νομιζω δε xρειαζεται να ερθω να το δω η περιγραφη ηταν πληρης.ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΩ!!!

Joan είπε...

Πολύ καλό μου ακούγεται!
μη το πουλήσεις!

δάσκαλος98 είπε...

Χα χα χα! Καλό, Joan! :))

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.