Τρίτη, 2 Αυγούστου 2016

Προστασία από τον καύσωνα

Γενικές οδηγίες προφύλαξης από το Υπουργείο Υγείας

Κατά τη διάρκεια του καύσωνα προσπαθούμε να παραμένουμε σε μέ­­ρη δροσερά ή κλιματιζόμενα. Αποφεύγουμε τους χώρους με συ­­­νω­­στι­σμό και τις άσκοπες μετακινήσεις κάτω από τον καυ­τό ήλιο.

Αποφεύγουμε τη βαριά σωματική εργασία ή την άσκηση σε χώ­ρους που έχουν υψηλή θερμοκρασία ή βρίσκονται κάτω από τον ή­λιο.

Φοράμε δροσερά και ανοιχτόχρωμα ρούχα από φυσικά υλικά, ώ­στε το σώμα μας να αναπνέει. Επίσης, βάζουμε πάντοτε καπέλο ό­­ταν κυ­κλο­φο­ρού­με στον ήλιο.

Τρώμε ελαφριά και μικρά γεύματα με λίγα λιπαρά, πλούσια σε λα­­χα­­νι­­κά και φρούτα. Πίνουμε άφθονο νερό και συμβουλεύουμε τους με­­γά­λους να αποφεύγουν τα οινοπνευματώδη ποτά.

Κάνουμε πολλά δροσερά ντους κατά τη διάρκεια της ημέρας. Προ­­λη­πτι­κά μπορούμε να βάλουμε δροσερές κομπρέσες στον λαι­μό ή το μέ­τω­πό μας.

Προστατεύουμε τα μάτια μας από την έντονη αντανάκλαση των η­λι­α­κών ακτίνων, φορώντας απορροφητικά γυαλιά ηλίου.

Συμβουλευόμαστε τον γιατρό μας σε περίπτωση που α­κο­λου­θού­με κά­­ποια φαρμακευτική αγωγή ή πάσχουμε από κάποιο χρό­νι­ο νόση­μα. Ίσως χρειαστεί να τροποποιηθεί η δοσολογία των φαρμάκων, ε­­πει­δή κάποια από αυτά αυξάνουν τη θερ­μο­κρα­σί­α του σώματος.

Κατά τη διάρκεια της μεγάλης ζέστης αποφεύγουμε τα πολύωρα τα­­ξί­­δια, ειδικά με μεταφορικά μέσα που δεν κλιματίζονται.

Πατήστε στην εικόνα και διαβάστε περισσότερα σε βιβλιαράκι του υπουργείου:


ΠΗΓΗ: υλικό του Υπουργείου Υγείας από το αρχείο μας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.