Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2012

Τα τρία κακά γουρουνάκια!

Από την tzina45


Μια φορά κι έναν καιρό ζούσαν τρία κακά γουρουνάκια. Μία μέρα πήγαν να α­γο­ρά­σουν από τον μπακάλη μαρούλια! Εκεί βρισκόταν ένας πολύ καλός λύκος! Και τότε αρ­χί­ζουν να μιλάνε:
ΜΠΑΚΑΛΗΣ: Ορίστε γουρουνάκια μου!
ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙΑ: Ευχαριστούμε, του λένε ειρωνικά και κοροϊδευτικά!
ΛΥΚΟΣ: Επειδή σας βλέπω κάθε μέρα εδώ, μήπως θέλετε να σας τα φέρνω εγώ στο σπί­­τι σας;
ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙΑ: Ναι! Τα θέλουμε κάθε μέρα στις εφτά η ώρα! Και μη τυχόν και αρ­γή­σεις!

Δηλαδή σκεφτείτε θράσος αυτά τα γουρουνάκια! Λοιπόν ο λύκος πηγαίνει πια κάθε μέ­ρα τα λαχανικά στα γουρουνάκια! Μία μέρα λένε τα γουρουνάκια μεταξύ τους:

Ακούστε παιδία αυτός ο λύκος θα έχει πολύ πάχος, να τον φάμε! Χα, χα, χα, χα, χα Και αρχίζουν να στρώνουν το σχέδιο!
ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ 1: Ακούστε μάγκες μια και είμαι ο μεγαλύτερος θα είμαι κι ο αρχηγός!

Εντάξει λένε τα άλλα δύο γουρουνάκια! Ποιο είναι το σχέδιο;
ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ 1: Θα του πείτε μόλις έρθει να φέρει τα πράγματα να τον κεράσετε κάτι κι εγώ θα φέρω την καραμπίνα για να τον σκοτώσω!

Την άλλη μέρα λοιπόν έρχεται ο λύκος τρώνε μαζί και… ο λύκος πέθανε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.