5 Δεκ 2011

Αναμνήσεις από το... παρελθόν

Από τον mangous23
Μαθητής της έκτης τάξης

Πριν κάτι χρόνια όταν ήμουνα στην κοιλιά της μητέρας μου ήταν σκοτεινά για να καταλάβετε ούτε τη μύτη μου δεν έβλεπα. Μπουσουλούσα δεξιά και αριστερά και βρήκα έναν υπολογιστή. Κατευθείαν μπήκα στο Internet.

Μπήκα και είδα την nova να την έχει προσφορά εκατό ευρώ τον μήνα. Αμέσως την παρήγγειλα. Την επόμενη μέρα μου την έφερε ένα σπερματοζωάριο. Εννέα μήνες που ήμουνα μέσα στην κοιλιά της μητέρας μου έβλεπα Ben ten. Είναι ένα φοβερό παιδικό. Το έχει στο Nickelodeon.

Περνούσαν οι μήνες και εγώ μεγάλωνα ώσπου μια μέρα έσπασαν οι σωλήνες και άρχιζε να πλημμυρίζει όλη η κοιλιά. Εγώ δεν ήξερα να κολυμπάω αλλά πρόλαβαν και με έβγαλαν. Το μόνο που παρατήρησα ήταν ότι αυτοί είχαν καλύτερο υπολογιστή.

Άνθρωπος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

▼ Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα