18 Σεπ 2011

Αναμνήσεις από το καλοκαίρι

Από τον george21
Μαθητής της έκτης τάξης

Αυτό το καλοκαίρι πέρασα πολύ ωραία. Πήγα στο χωριό μου και από εκεί σε πολλά υπέροχα μέρη. Οι διακοπές μου άρχισαν στις 23 Ιουλίου και τελείωσαν στις 1 Σεπτεμβρίου. Μαζί μου ήταν η οικογένειά μου και τα ξαδέρφια μου.

Αρχικά πήγα στο χωριό μου που είναι 10 λεπτά έξω από το Αγρίνιο. Εκεί βρίσκεται η Τ.Λ. Καστρακίου στην οποία πηγαίναμε και βλέπαμε τα ξαδέρφια μας και τους θείους μας να κάνουν τζετ σκι! Γύρω στις 18 Αυγούστου ήρθε μια θεία μου και μαζί της κάθε βράδυ βγαίναμε και πηγαίναμε σε εστιατόρια! Δύο μέρες αργότερα, στις 20 Αυγούστου, πήγαμε για έξι μέρες στον Βράχο της Πρέβεζας. Εκεί βρήκαμε ενοικιαζόμενα δωμάτια που ήταν 50 μ. από την παραλία. Κάθε πρωί και κάθε απόγευμα πηγαίναμε στην παραλία. Μια μέρα είχε πολύ κύμα... Ήταν πολύ ψηλό, γύρω στο 1,5 μέτρο. Έτσι αποφασίσαμε να παίξουμε ένα παιχνίδι... Ένα παιδί έκανε πως πνιγόταν και τα υπόλοιπα έτρεχαν για να το σώσουν!

Μιας και ήμασταν κοντά στον Αχέροντα ποταμό αποφασίσαμε να τον επισκεφτούμε. Με το αμάξι πήγαμε πολύ ψηλά... Γύρω στα 600 μέτρα με αποτέλεσμα τα αυτιά μας να βουλώνουν! Όταν κατεβήκαμε, βρήκαμε έναν σύλλογο όπου μπορούσες να κάνεις ράφτινγκ. Αμέσως μπήκαμε στη φουσκωτή βάρκα, αρπάξαμε τα κουπιά και αρχίσαμε να τα πλατσουρίζουμε στο νερό! Αφού τελείωσε αυτή η υπέροχη εμπειρία μια έκπληξη μας περίμενε: να διασχίσουμε το φαράγγι. Ξεκινήσαμε αλλά κάποιοι είπαν να μην πάμε επειδή το νερό ήταν κρύο. Εγώ όμως όχι μόνο πήγα αλλά βούτηξα και στο ποτάμι. Το νερό ήταν στους 3 ºC. Αυτή ήταν η καλύτερή μου εμπειρία. Μετά επισκεφτήκαμε την Πάργα και το κάστρο της. Γυρίζοντας σπίτι εξαντλημένοι μαζέψαμε τα πράγματά μας για να γυρίσουμε στο χωριό. Αφού γυρίσαμε κάτσαμε λίγες μέρες και μετά επιστρέψαμε στην Αθήνα... Πάλι μέσα στο καυσαέριο.

Γενικώς χάρηκα που γύρισα στην Αθήνα, γιατί θα ξαναδώ τους φίλους μου. Πάντως ένα πράγμα έχω να πω:





Παιδικές δημιουργίες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα