17 Φεβ 2020

Εγώ κι εσύ μαζί


Εγώ κι εσύ μαζί!
Όταν η τύχη σου θα ’ναι φευγάτη
κι εσύ μακριά απ’ το ζεστό σου κρεβάτι,
τότε θυμήσου τη χρυσή συμβουλή:
Εγώ κι εσύ μαζί!

Εγώ κι εσύ μαζί!
Τα βάσανά σου είναι και δικά μου.
Και για τους δύο μας χτυπάει η καρδιά μου!
Δυο φιλαράκια με μία ψυχή:
Εγώ κι εσύ μαζί!

Μπορείς, αν θες, να βρεις πιο έξυπνους φίλους!
Να ’ναι μεγάλοι και πιο δυνατοί: Μπορείς!
Αλλά να ξέρεις: τη δικιά μου αγάπη
δε θα σ’ τη δώσει, φιλαράκο, κανείς.

Κι όσο περνάνε και φεύγουν τα χρόνια
και η φιλία μας θα μένει αιώνια,
είναι γραφτό μας, μοίρα κοινή:
Εγώ κι εσύ μαζί!


ΣΤΙΧΟΙ: Τζίμης Πανούσης
ΜΟΥΣΙΚΗ: Randy Newman
ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Τζίμης Πανούσης – Αλκίνοος Ιωαννίδης
ΤΑΙΝΙΑ: Toy Story, Η ιστορία των παιχνιδιών (1995)


ΤραγούδιαΦιλία

3 σχόλια:

μαθητής11 είπε...

Ωραιο τραγουδι.Το εχω ξανακουσει και καπου αλλου αλλα δεν θυμαμαι.

April 11 είπε...

μαθητή 11 :@Είναι από το Toy Story.

μαθητής11 είπε...

Ευχαριστώ April12.Δεν μου ερχόταν καθόλου στο μυαλό.

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα