14 Σεπ 2012

Ο δεκάλογος του καλού πειραματιστή στο σχολείο

Ερευνώ και Ανακαλύπτω

1 Διαβάζουμε προσεκτικά τις οδηγίες πριν εκτελέσουμε το πείραμα.


2 Συγκεντρώνουμε τα απαραίτητα όργανα και υλικά. Έχουμε δει από το προηγούμενο μάθημα τι θα χρειαστούμε και έχουμε αποφασίσει στην ομάδα μας ποιος θα φέρει τι.

* Ό,τι είναι δύσκολο το φέρνει ο δάσκαλος.


3 Αφού βεβαιωθούμε ότι καταλάβαμε πώς θα γίνει το πείραμα, φέρνουμε τα όργανα και τα υλικά που θα χρησιμοποιήσουμε στο θρανίο μας και κάνουμε το πείραμα.

* Δεν ξεκινάμε χωρίς την άδεια του δασκάλου!


4 Αν διαπιστώσουμε κάποιο πρόβλημα στα όργανα που χρησιμοποιούμε, ενημερώνουμε τον δάσκαλο.

* Προσέχουμε ιδιαίτερα τα σπασμένα γυάλινα δοχεία.


5 Όταν τελειώσουμε το πείραμα, επιστρέφουμε τα όργανα και τα υλικά και καθαρίζουμε το θρανίο μας.


6 Σημειώνουμε τις παρατηρήσεις μας στο βιβλίο και τις συζητάμε με τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριές μας. Καταλήγουμε σε συμπεράσματα και τα σημειώνουμε στο βιβλίο μας.


7 Δε βάζουμε ποτέ στο στόμα μας τις διάφορες ουσίες που χρησιμοποιούμε στα πειράματα, ακόμη κι αν νομίζουμε ότι αυτό είναι ακίνδυνο.

* Στα πειράματα δε χρησιμοποιούμε ποτέ την αίσθηση της γεύσης!


8 Πειράματα με το καμινέτο κάνει μόνο ο δάσκαλος.


9 Στα πειράματα του ηλεκτρισμού χρησιμοποιούμε ως ηλεκτρικές πηγές μόνο μπαταρίες.

* Μένουμε μακριά από τις πρίζες!


1
0 Τα περισσότερα πειράματα μπορούμε να τα επαναλαμβάνουμε μόνοι στο σπίτι, εκτός από λίγα, τα οποία είναι επικίνδυνα και έχουν στο βιβλίο μας το διπλανό σήμα.

* Σε καμία περίπτωση δεν εκτελούμε αυτά τα πειράματα στο σπίτι!


Επιστήμη
ΠΗΓΗ: Φυσικά ΣΤ΄ Δημοτικού

1 σχόλιο:

guner11 είπε...

Έξυπνη αυτή η ανάρτηση.

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα